Tuesday, May 17, 2011

Kenapa yek?? Ada prob ke dgn blog aku ni??


2,3 hari ni agak angin juga..adakah sbb aku sendiri yg x pandai atau ada problem dgn blogspot.com ni...dr kelmarin try nak tmbh widget tp x leh save la..xde apa2 yg berlaku bile ku click save..just senyap je..ke account aku ni dah x valid..try juga nak buat yg legacy claim pun x boleh..kata nya user not found..huhuhu apa masalah sebenarnya ya..

ingat nak la tmbh widget ni >>>>>> haaa what??insert picture pun x leh..nak save draft post pun x boleh..huhuhu kenapa ni???adakah sesapa mengalami nya sama spt aku..ke aku sorg je..ada yg x kena ke dgn lappy ku ini...waaaa nak nangis la...

Pada sapa2 yg membaca n tahu mcm mana nak selesaikn leh tak tlg hamba ini...huhuhu...hilang la nikmat berblog mcm ni....PLEASE HELP ME!!!!!

2 comments:

mya said...

ntah2 sbb hari tu blogspot down kot..
mungkin ada saki baki masalah.
harap2 pasni ok la eh babe..

Irma Rizal said...

tq mya..
hope so...
moga lepas ni xde masalah lg kan..