Wednesday, March 23, 2011

Selamat Bersiaran 2011 Dari Umah Baru..


Salam sume..alhamdulillah syukur bersua lagi lembaran baru di thn 2011 ini..mak aii..nak masuk bln April, br ni en3 pertama ku buat thn ni..

Bukan apa busy la dgn masuk umah baru..Alhamdulillah selesai dah pindah n kemas brg..Seronok juga di umah baru ni..ramai geng ore semenanjung..meriah skit rasanya..rasa bermasyarakat plak dr sebelum ni..

Setakat ini alhamdulillah kami pun selesa di umah baru..tido pun lena tanpa gangguan makhluk2 bumi..tp x leh halang pun..mereka pun nak hidup, cr rezeki mereka..cuma kdg buat kami too creepy la..hehehe..mudah2an umah baru ni xde la jumpa lagi..

Umar pun makin serasi umah baru ni..ngam masuk umah baru dia pun dapat kaki..apa lg explore habis la..maklum la umah dulu kecik sikit..pegi2 mana tempat sama je..tp satu perangai ni x leh ubah..suka membontoti mama ayah nye..especially bile ke dapur..dia pun sibuk la juga..

Buat rakan2 n sedara mara sekalian, kalau dtg Sabah jgn lupa singgah Taman Jadi,Kota Belud ni k..Jumpa lagi...

Mama, cepatla buka pagar ni...

Habit baru Umar, skodeng..hehehhe

Asal buka pintu je menggelitik nak kuar..maklum la br dpt kaki..

Time mama masak di dapur dia pun sibuk, jd mama bg dia senduk, penapis n kentang...buat dia main masak2..

5 comments:

Etun Amin said...

:)

cik tipah lenggang said...

ayooo....menantu ibu dh jd kaki skodeng ya...x sesuaiiii....heheheee

Irma Rizal said...

etun, tq ya...

CTL: hahahha tu la pasal..skodeng bile ayah dia g keje n blk keje je..

Nurul said...

amboi umar.. kecik2 lg dan main kat pagar ye.. training up pagar ker?

Irma Rizal said...

hahahha ko jgn gee..
mama dia baik x de pun up2 pagar ni...
siot hang gee..