Sunday, December 19, 2010

Cite pasal MAHA 2010..


Sempat cuti kali ni kami ke MAHA 2010..1st time mama g dgn ayah n Umar..sebelum ni mama dah g dgn maksu..memang seronok tp memenatkan..mana taknya luas n byk tempat nak g..tp x berkesempatan...apakan daya..masa terluang n kudrat yg ada x mampu nak jelajah sume..

Tp di sini yg besar2 je...hehehhee..nangka besar..lembu besar..kambing besar..kat kota belud ada gak tgk nangka besar masa Tamu Besar ri tu..tp ni lg besar..Lembu besar tu mak aiii...1 tonne 100kg beratnye..umur br 28bln..owner nye dr terengganu..oooo aiii..byk org2 ganu n k'tan bela lembu2 besar ni..

Umar pun biasa je muka nye..maybe penat ke, panas ke..mood x brp baik..tp maintain je duk dlm stroller..bile dpt kuar dr stroller lepaskn dia kat bwh..sgt la suka..rasa bebas la tu...habis merangkak suku dewan...hehehhehe

Kami g jam 9pg hingga nak ke ptg la jugak..itu pun x habis pusing..Pavillion, Padi, Nanas x dpt singgah...xpe la..fikirkn cuaca sama yg mcm nak hujan...apapun enjoy juga..walaupun penat sgt..


Inila tuan empunya lembu besar tu..kacukan..

Umar dgn nangka 48kg


seronok umar dpt lepas bebas..

Umar capet dah mama...

2 comments:

Bonda Mawar said...

mak aih..besarnya nangka 48kg tu..
nape tak beli?hehehe~

Irma Rizal said...

krysty, hahahaha..
x larat aihh nak bawa..