Saturday, January 30, 2010

Yeay!! 44 days in confinement end today..


Syukur Alhamdulillah..tq so much to my mom, abah, angah, dayah n noah helping me to take care of Umar Waldan..without you all, really don't know how i can make it alone..

Umar dah pandai nak borak n gelak skang ni..emm menjadi kesayangan atuk opah n adik2 ku..seronok la dia bile dikelilingi oleh kami sume..tapi bile dtg meragam dia, sume org x leh tahan huhuhu..sampaikn atuk opah memaanggil Umar dgn nama berlainan..mana tahu x serasi dgn nama Umar..hehhee

Apapun skang hasrat hati nak sihatkn tubuh badan ku..n try be a very gud mom to Umar..mcm nak cite pengalaman bersalin kan Umar..tp x berkesempatan la..nanti la next time..

Till then, mama love Umar..

Umar: "Mama, Umar nak g Umrah dah la..dlm ihram ni.."

Umar : "Jgn kaco waktu lena ku.."


Umar : "Fire kang !!"


Umar: "Mama, sedapnye bantal peluk ni.."


Umar : "Mama, lihatla senyuman menggoda ku.."

6 comments:

~Eila @ Along~ said...

ema..sekejap je dah abis pantang ye...haiiii comeynya umar..tgk die senyum, tdo..mmg rase sgt2 puas kan...

Lady of Leisure said...

comelnya dia...
senyum lagi tu hehe

ibu emy efy eqy said...

Lihat senyuman Umar, seolah-olah rasa sejuk mengandungkan dia...

| Krsty Pinky | said...

habis dah pantang ye..
memang la hepi..
tapi perasaan mesti biasa jek bila dah hari2 tempuh kan..
anyway,comel tol umar smile tu..
so cute!!

Eyta@hot mama said...

Salam Irma,
Comelnya baby u..tengah tido pun boleh dia senyum..

Irma Rizal said...

Thanks eila, lady, ibu emyefyeqy, krsty & eyta..
dia memang suka senyum..
sebenarnya dia bukan tido, tp setelah dia membuli kami semua, dia tersenyum puas..hehehe